Wednesday, February 15, 2017

Jom Kenali Eddie....

Assalamualaikum..... and Hi.


Selamat datang ke blog personal Eddie....



Let's talk about LIFE... tangisan, gelak ketawa, masam-manis kehidupan dan tak lupa juga... LOVE.



Kedua-dua LIFE & LOVE sangat berkaitan.... sesungguhnya tanpa salah satu, ianya tidak bermakna.



Without LIFE, what is LOVE... and without LOVE, you'll end up LIFEless.....




Di blog ini, semua perkara yang berkaitan kehidupan, hati dan perasaan termasuk juga keinginan dan kehendak boleh diperbincangkan. Simple saje, ianya demi kerana LIFE yang berlalu dari hari ke hari....dan juga LOVE yg seiring dengannya.



Anda tanya kenapa perlu dibincangkan disini? Mudah saja... Anda teruslah bertanya, Eddie akan jawab. Apa qualification Eddie untuk menjadi maestro dlm perbincangan ini kelak? Lebih mudah jawapannya.... Sudah hampir setengah abad nyawaku meniti titian usang kehidupan ini...bertemu lebih sejuta manusia didalam perjalanan hidupku ini... dan mengenal hati dan perasaan lebih dari ribuan bangsa dan agama... membuatkan Eddie rasa sangat layak untuk memberi pandangannya mengenai LIFE itself... maupun LOVE.



My LIFE itself is not A Walk In A Park... Had my Ups & Downs.. LOVE pulak? Of Course, pelbagai pengalaman dilalui.... namun semuanya dengan izin Allah hinggalah saat ku menghembuskan nafas yang terakhir kelak...



So, kalau ada sebarang pertanyaan dengan perihal LIFE or LOVE, teruskan bertanya... dan Eddie akan menjawapnya. Buka lah minda anda.... bukalah hati anda... (tapi simpan pekungnya..hehehe) dan teruslah mengikuti sesi-sesi soal jawab dan rentetan pengalaman hidup dari insan yang bernama Eddie ini. 




No comments:

Post a Comment